onsdag 21. oktober 2009

Nå sitter jeg i en norsk time med Magdalene Solli. Vi gjør "Beatles" oppgaver og er fornøyd med det. Det var vel egentlig litt løgn, for akkurat nå gjør jeg ikke oppgaver jeg skriver her.

Beklager på det sterkeste at jeg ikke fikk skrevet i går, men som sagt så har jeg ikk nett hjemme og jeg var nesten ikke på skolen i går, fordi vi var å så filmen "FAME".
Det må jeg bare få si: Filmkritikere, gå å legg dere!
Dere kan da ikke mene Fame fortjener terningkast 2/3. Det blir bare for dumt!
Bare fordi den er "speeda opp" litt, og dere er streite å kjedelige så burde dere ikke la det gå utover en så bra film!
Folk kan si hva de vil om at "det er for mange personer", "jeg klarer ikke følge med" bla bla.
Bare fordi den er litt anderledes enn de streite kjedelige filmene vi har sett tusen ganger? Det blir rett og slett for dumt!
Lev med at verden utvikler seg a dere, lev med at ting blir anderledes. Ting forandrer seg og dere må være åpene for det !


Ellers så ble gårsdagen brukt til trening (verdens lengste løpetur) også litt innspilling + litt rydding.
Helt ok dag.
I dag er det midttimekonsert, for dere som har glemt det.
Og for dere som ikke skjønner, så er det: JA FAKTISK, i midttimen!

Vi blogges mennesker, nå er det tilbake til oppgavene.
Tudelitei !

1 kommentar:

  1. Hva! :O Hvordan kan en så bra film som Fame ha fått så dårlig kritikk!? Jeg syns den var bra jeg :D

    Var det konsert i dag.. hehe(A)
    Det var der alle sammen var! *plystre,plystre*

    SvarSlett