tirsdag 20. oktober 2009

Endelig på nett

Da var jeg på skolen igjen, og har endelig nett.
Som dere sikkert ikke har fått med dere så har jeg ikke nett hjemme for tiden.
Noe som er skikkelig irriterende !
Så nå kan jeg bare blogge når jeg er på skolen, noe som er rimelig ukult !

For øyeblikket sitter jeg i en passe kjedelig tysktime med noen passe kule mennesker.
Vi prøver så godt vi kan å holde oss våkene, noe som er ganske mye enklere enn hva det høres ut som !
Læreren vår er regne "Jon Blund". Man blir så trøtt av å høre på henne!
25 minutter igjen, så får vi 15 minutter fri før vi må inn i et nytt helvete !
Med Paul Schmidt ! (Eller noe sånn)

I kveld spiller vi kamp i Fjellhammerhallen mot Asker, 19.30 tror jeg.
Tviler på jeg skal spille så mye, har en albue som er så vond nå så jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Også er alle vi dramaelver møkk støle i armene etter Henks dramatime i går, der vi ble drept en etter en.
Hurra !
I går hadde foressten også Patrick Reppen bursdag, 17 år. Ikke dårlig


" Til slutt vil jeg oppfordre alle til å gå å ta seg et eple, frukt er sunt for kropp og sjel!"

1 kommentar:

  1. The one and only Kristin!22. oktober 2009 kl. 11:06

    Hmm, jeg likte det innlegget du har hatt i en måned nå jeg ^^
    Men Serr?!? Paul Schmidt er jo RÅTØFF!!! xD
    Hahahaha, jeg dauer i timene hans ass! :D

    SvarSlett